środa, 27 kwietnia 2011

Pasja..& Samorealizcja

Odwieczne poszukiwanie... większość z was zapewne posiada swoje zainteresowania, pasje..
Kocham ludzi realizujących siebie
Natomiast co z tymi, którzy mimo upływu lat ciągle poszukują i nie potrafią odnaleźć tego głównego sensu ..
Ponoć najważniejszą ludzką potrzebą jest Samorealizacja.. Oczywiście w codziennych czynnościach każdy się w jakiś stopniu spełnia po przez pracę, dom, rodzinę, przyjaciół...
Ale chodzi głównie o osobiste wewnętrzne spełnienie po przez .. tanieć, śpiew, fotografię.. sport..itp
Ciągłe poszukiwanie..?



Tzw artystyczna dusza...ale brak tego konkretu ..

3 komentarze:

  1. ja mam 175! niech niżsi się martwią, ja nie mam zamiaru :* a marzenia trzeba spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo,miło mi,że stylizacja Ci się spodobała :-)!!

    OdpowiedzUsuń